املاک در تهران املاک در تهران .

املاک در تهران

جغرافیای سعادت آباد

سعادت آباد، در راس تهران در منطقه ای جذابی واقع شده است. با چشم اندازی زیبا به رشته کوه های البرز و دسترسی آسان به اتوبان ها و مناطق دیگر، این منطقه یک انتخاب عالی برای زندگی است. سعادت آباد در شمال غربی شهر تهران واقع شده است و به خیابان ها و محورهای مهمی دسترسی دارد. از خیابان چمران به عنوان محور شرقی، اتوبان همت به عنوان محور غربی، و خیابان اولین و درکه به عنوان محورهای جنوبی و شمالی به منطقه وصل می شود. این تنوع ارتباطات راهوری باعث می شود که ساکنان سعادت آباد به راحتی به مناطق مختلف تهران دسترسی داشته باشند و از امکانات شهری بهره ببرند.

خیابان های مهم در سعادت آباد تهران

شاهراه های اصلی و عریض سعادت ‌آباد در کنار امکانات یاد شده یکی از جذاب ترین عناصر ایست که انسان را ترغیب میکند در این محله زندگی کند. از جمله خیابان‌های جذاب میتوان به خیابان‌های زیر اشاره نمود:

خیابان سرو شرقی و سرو غربی (آیت الله هاشمی رفسنجانی)

این دو خیابان مهم ترین محورهای سعادت آباد هستند و در امتداد آنها، امکان دسترسی به مراکز خرید، رستوران ها، فضاهای تفریحی و امکانات عمومی متعدد وجود دارد. خیابان سرو شرقی به خیابان آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داده است و با طولی حدود 2700 متری، یکی از خیابان های پرتردد این محله است.

خیابان فرهنگ

این خیابان یکی از خیابان ها مهم و معروف سعادت اباد است و به دلیل موقعیت مرکزی اش، ارتباط بین نقاط مختلف محله را تسهیل می کند.

بلوار فرحزاری

بلوار فرحزادی بلواری است که آسمان را به سپهر وصل میکند و در نزدیکی این بلوار دسترسی به بلوار منفرد نیاکی و بلوار سرو غربی از شمال و از جنوب به بلوار دادمان و دریا دارد. همچنین در تقاطع این بلوار با دادمان بیمارستان آتیه با شما دو دقیقه پیاده فاصله خواهد داشت و میتوان به راحتی به بوستان های تربیت معلم، دریا و ساحل و نیما دسترسی داشت و در انتهای این بلوار مترو صنعت به چشم میخورد.

همچنین، محله سعادت اباد دارای تعداد زیادی خیابان دیگر نیز است که از آن جمله می توان به خیابان های بیست و چهار متری، شهرداری، آسمان ها، صراف ها، دشت بهشت، پاک نژاد، ریاض، بخشایش، ارغوان، صدف، شکوفه، لادن، بهرود، پامچال، بهزاد و فراز اشاره کرد.

این تعدد در خیابان ها باعث می شود که ساکنان از تسهیلات و امکانات متنوع منطقه بهره برداری کنند و به آسانی به مقاصد مختلف دسترسی داشته باشند.

برای آشنایی با بیشتر با سعادت آباد تهران با املاک وی ای پی همراه باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۲:۲۶ توسط:خانه ایران موضوع: نظرات (0)