املاك در تهران املاك در تهران .

املاك در تهران

جغرافياي سعادت آباد

سعادت آباد، در راس تهران در منطقه اي جذابي واقع شده است. با چشم اندازي زيبا به رشته كوه هاي البرز و دسترسي آسان به اتوبان ها و مناطق ديگر، اين منطقه يك انتخاب عالي براي زندگي است. سعادت آباد در شمال غربي شهر تهران واقع شده است و به خيابان ها و محورهاي مهمي دسترسي دارد. از خيابان چمران به عنوان محور شرقي، اتوبان همت به عنوان محور غربي، و خيابان اولين و دركه به عنوان محورهاي جنوبي و شمالي به منطقه وصل مي شود. اين تنوع ارتباطات راهوري باعث مي شود كه ساكنان سعادت آباد به راحتي به مناطق مختلف تهران دسترسي داشته باشند و از امكانات شهري بهره ببرند.

خيابان هاي مهم در سعادت آباد تهران

شاهراه هاي اصلي و عريض سعادت ‌آباد در كنار امكانات ياد شده يكي از جذاب ترين عناصر ايست كه انسان را ترغيب ميكند در اين محله زندگي كند. از جمله خيابان‌هاي جذاب ميتوان به خيابان‌هاي زير اشاره نمود:

خيابان سرو شرقي و سرو غربي (آيت الله هاشمي رفسنجاني)

اين دو خيابان مهم ترين محورهاي سعادت آباد هستند و در امتداد آنها، امكان دسترسي به مراكز خريد، رستوران ها، فضاهاي تفريحي و امكانات عمومي متعدد وجود دارد. خيابان سرو شرقي به خيابان آيت الله هاشمي رفسنجاني تغيير نام داده است و با طولي حدود 2700 متري، يكي از خيابان هاي پرتردد اين محله است.

خيابان فرهنگ

اين خيابان يكي از خيابان ها مهم و معروف سعادت اباد است و به دليل موقعيت مركزي اش، ارتباط بين نقاط مختلف محله را تسهيل مي كند.

بلوار فرحزاري

بلوار فرحزادي بلواري است كه آسمان را به سپهر وصل ميكند و در نزديكي اين بلوار دسترسي به بلوار منفرد نياكي و بلوار سرو غربي از شمال و از جنوب به بلوار دادمان و دريا دارد. همچنين در تقاطع اين بلوار با دادمان بيمارستان آتيه با شما دو دقيقه پياده فاصله خواهد داشت و ميتوان به راحتي به بوستان هاي تربيت معلم، دريا و ساحل و نيما دسترسي داشت و در انتهاي اين بلوار مترو صنعت به چشم ميخورد.

همچنين، محله سعادت اباد داراي تعداد زيادي خيابان ديگر نيز است كه از آن جمله مي توان به خيابان هاي بيست و چهار متري، شهرداري، آسمان ها، صراف ها، دشت بهشت، پاك نژاد، رياض، بخشايش، ارغوان، صدف، شكوفه، لادن، بهرود، پامچال، بهزاد و فراز اشاره كرد.

اين تعدد در خيابان ها باعث مي شود كه ساكنان از تسهيلات و امكانات متنوع منطقه بهره برداري كنند و به آساني به مقاصد مختلف دسترسي داشته باشند.

براي آشنايي با بيشتر با سعادت آباد تهران با املاك وي اي پي همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۲:۲۶ توسط:خانه ايران موضوع: نظرات (0)

خريد آپارتمان در برج سينا

شما مي توانيد براي مشاهده آگهي هاي كامل براي خريد آپارتمان در منطقه 2 مي توانيد به سراغ آگهي هاي خريد آپارتمان در شهرك غرب برويد. از سمت ديگر اگر مي خواهيد در منطقه 2 تهران زندگي كنيد؛ خريد آپارتمان در سعادت آباد را به شما پيشنهاد مي كنيم.
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۴:۵۴ توسط:خانه ايران موضوع: نظرات (0)